پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

نبرد یاران اکبری و طلوع کیان برای جام قهرمانی والیبال| شنبه استارت فینال

  • کد خبر: ۱۰۱۶۸۴
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
نبرد یاران اکبری و طلوع کیان برای جام قهرمانی والیبال| شنبه استارت فینال
فینالیست‌های لیگ برتر والیبال برای کسب جام سی‌وپنجمین شنبه هفته آینده به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دو تیم پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد در فینال مسابقات لیگ برتر والیبال  که از بیست‌ویکم تا بیست‌وپنجم اسفندماه برگزار می‌شود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مرحله نیمه‌نهایی مسابقات روز‌های سیزدهم و پانزدهم اسفندماه با حضور چهار تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پیکان تهران، فولاد سیرجان ایرانیان و مقاومت شهداب یزد برگزار شد و نمایندگان تهران و یزد با پیروزی مقابل حریفان، جواز حضور در فینال را کسب کردند.
دور رفت فینال لیگ برتر شنبه (۲۱ اسفندماه) به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد. در نخستین بازی فینال مقاومت شهداب یزد درحالی رو در روی پیکان قرار خواهد گرفت که شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت شهداب مرحله گروهی را با ۱۸ برد، ۵۰ امتیاز و ایستادن در رتبه سوم جدول به پایان بردند تا حریف مس‌رفسنجان در مرحله پلی‌آف شوند. یزدی‌ها در این مرحله دو پیروزی متوالی مقابل شاگردان اسماعیل بادرنگین کسب کردند و راهی نیمه‌نهایی شدند تا با غلبه در هر دو بازی این مرحله مقابل فولاد سیرجان ایرانیان، نخستین تیم فینالیست لیگ برتر لقب گیرند.
پیکان تهران نیز مرحله گروهی را با ۱۶ برد، ۴۸ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه چهارم به پایان برد. شاگردان پیمان اکبری به ترتیب در مرحله پلی‌آف و نیمه‌نهایی، ۴ پیروزی متوالی مقابل شهرداری ارومیه (۲ برد) و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان (۲ برد) کسب کردند و دومین فینالیست لیگ ۱۴۰۰ شدند.
تقابل دو تیم در مرحله فینال درحالی آغاز خواهد شد که مقاومت شهداب یزد در هفته سیزدهم دور رفت مرحله گروهی با نتیجه سه بر یک مقابل پیکان متحمل شکست و دیدار برگشت (هفته بیست‌وششم) دو تیم با نتیجه سه بر دو به سود یزدی‌ها تمام شد.
به این ترتیب دو تیم مرحله پلی‌آف و نیمه‌نهایی را با شرایط یکسان پشت سرگذاشتند و در مرحله گروهی هم هر کدام یک پیروزی مقابل هم کسب کردند، اما در پایان مرحله گروهی این شاگردان علیرضا طلوع‌کیان بودند که با کسب ۲ پیروزی بیش از خوردوسازان، دو پله بالاتر از آن‌ها قرار گرفتند. با این حال تیم والیبال پیکان تهران که با ۱۹ مدال و ۱۲ مقام قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان است در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر به روز‌های اوج گذشته برگشته و در طرف مقابل مقاومت شهداب یزد برای نخستین بار است که حضور در فینال را تجربه می‌کند و با این حساب برای فتح اولین سکوی قهرمانی، سرشار از انگیزه است. حالا باید منتظر ماند و دید در پایان این مرحله، کدام تیم در جدال تاکتیکی، ذهنی، روحی و جسمی، پیروز میدان خواهد شد.
گفتنی است مرحله فینال به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود. در صورت نیاز، بازی سوم در روز چهارشنبه (۲۵ اسفندماه) برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->